2013. január 30., szerda

Nyolc gyermek boldog édesapja a lelkész-újságíró

Hajdú Sándor

Az MPE Országos Cigánymisszió által Békésen szervezett Közéleti Klub januári meghívott vendége Hajdú Sándor lelkész volt. A szép számban megjelent érdeklődő közönséget ezúttal Patkás Rita, a szervező misszió média- kommunikációs vezetője köszöntötte. Ő volt az est moderátora.







Hirdetés

- Békési egyszerű átlagos szülők gyermeke vagyok – kezdte mondandóját Hajdú Sándor lelkész, majd folytatta: - anyám dobozi, apám békési. Nagyapám Békésen református presbiter volt. Teljesen hétköznapi életet éltem, amibe belefért a paráznaság, lopás, hazudozás is. Ezekből kellett megtérnem, de leginkább a haragból és a céltalan életvitelből. Megtérésemet tartom életem legfontosabb eseményének.

Patkás Rita kommunikációs vezető és Hajdú Sándor lelkész,        Fotó: D. Nagy Nóra

A Boldog Apuka címmel meghirdetett beszélgetés címére utalva Hajdú Sándor elmondta, hogy számára nagyon sokat jelent szülősége. Feleségével nyolc gyermeket nevelnek és magát boldog apukának vallja.
- Többen mondták már, hogy több arcom van. Én vagyok a határozott, céltudatos vállalkozó, a tájékozott újságíró, a gazdasági szakember, aki szereti a komolyzenét. De én vagyok az is, aki szolgálja a gyülekezetét és vezeti azt. Számomra a legfontosabb, ha majdan ki kell állnom az Úr elé tudjam, ki is vagyok – vallotta Hajdú Sándor, aki a Csaba Rádióban lett rádiós, majd a Hetek című lapban kezdett publikálni, ezt a mai napig folytatja.
Az est folyamán a lelkész kitért arra is, hogy korunk keresztényeinek nagyon nagy feladata van. Az evangéliumi gondolkodás visszaállítására van szükség, és ennek alapján a megértés, az egymásba vetett bizalom helyreállhat.

Hirdetés
- Tenni kell a harag, a gyűlölet ellen. Szeretni kell egymást.
A cigánysággal kapcsolatban elhangzott, hogy számukra a megtérés sokszor az utolsó lehetőség.
- Vagy a kötél, bűnözés, börtön, kábítószer, alkohol vagy a megtérés! Nincs más. Aktív hívó életre van szükségük, mindenkor a célt szem előtt tartva.
Hajdú Sándor lelkész azzal a kívánsággal zárta előadását, hogy legyen minden ember boldogságot kereső keresztény.
Lakatos Gyula



Hirdetés