Caramel a Lipton egyik új reklámarca. |
Hirdetés |
Romával még sosem hirdettek Magyarországon, mert megosztja a közönséget.
A Lipton bevállalta, de azért nem kockáztatott nagyot.
És ebben a kampányban nem is Caramel volt a legnagyobb rizikófaktor.
Ez itt fent látszólag egy a sok, egy kaptafára készült magyar tévéreklám közül, pedig itt most sokkal többről van szó, mint egy tea népszerűsítéséről. Kis lépés a magyar reklámiparnak, viszont elég nagy ugrás a magyar cigány közösségnek. Olyan ugyanis korábban soha nem történt, hogy egy, a teljes magyar társadalomnak szánt terméket egy cigány ember népszerűsíthessen a tévében.
Caramel a Lipton egyik új reklámarca.
Romával még sosem hirdettek Magyarországon, mert megosztja a közönséget.
Romával még sosem hirdettek Magyarországon, mert megosztja a közönséget.
A Lipton bevállalta, de azért nem kockáztatott nagyot.
És ebben a kampányban nem is Caramel volt a legnagyobb rizikófaktor.
Ez itt fent látszólag egy a sok, egy kaptafára készült magyar tévéreklám közül, pedig itt most sokkal többről van szó, mint egy tea népszerűsítéséről. Kis lépés a magyar reklámiparnak, viszont elég nagy ugrás a magyar cigány közösségnek. Olyan ugyanis korábban soha nem történt, hogy egy, a teljes magyar társadalomnak szánt terméket egy cigány ember népszerűsíthessen a tévében.
Hirdetés |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése