2014. október 6., hétfő

67 éves asszonyt pofozott a fideszes férfi Békésen

A kép illusztráció
Szomorú eset
- Tisztelt sértett! Ezt a megszólítást kérte ugyebár, amíg, mint mondta, jogerős ítélet nem születik az ügyében. Miért keresett meg minket?  
- Igen, így kértem, és azért kerestem meg az újságot, mert úgy éreztem, hogy az én ügyem közügy is egy kicsit, szomorú, de tanulságos. Elmondhatom? Úgy, ahogy a rendőrségen is megtettem. 














Hirdetés



- Természetesen, hallgatjuk. 
- Békésen élek, a helyi Fidesz tagja vagyok. Sajnos a helyi Fidesz kettészakadt, nagy lett az ellentét a két tábor között, a régiek és az újak között. Az elmúlt napokban egy este a városba mentem autóval, és láttam, hogy a DÁV épületénél sokan vannak, a helyi fideszesek, az újak. Engem, mint sok más régi tagot nem hívtak meg. Megálltam, és láttam, hogy az épület előtt ül egy új prominens. Megkérdeztem tőle, hogy a múltkori gyűlés után miért hallgatóztak a bokorban, amikor páran megálltunk beszélgetni? Beszélgetésünk alatt ki-be járt az épületből egy fiatalember tagtársunk, aki folyamatosan sértegetett és trágár szavakkal illetett engem, mire én megkértem, hogy ne tegye ezt, és képviselő urunkat is kár volt hasonló szavakkal illetnie a háta mögött a múltkoriban. 

A kép illusztráció


De ő csak folytatta a szitkozódást, majd odajött és megütött.
Ő, a fiatalember, engem, a tagtársát, egy 67 éves asszonyt. Az előbb említett ott ülőt megkérdeztem, hogy látta-e az esetet, de ő azt mondta, hogy csak egy kis dulakodást látott. Egy másik tagtársam kijött és leszidta azt, aki megütött, de az ott ülő hallgatott, gyakorlatilag tétlenül asszisztálta végig az egész folyamatot a szitkozódástól a tettlegességig, és csak akkor szaladt utánam, mikor az autó felé mentem, és hívott, hogy menjek velük vacsorázni. Erre az engem ütlegelő megint trágár szavakkal illetett, én pedig elmentem az ügyeletre látleletet vetetni, majd a rendőrségre. Az ügyem a bíróságra került. 
Nagyon bántott és most is bánt a dolog. Van egy jó kormányunk, egy nagyszerű miniszterelnökünk. Végre van talpraesett országgyűlési képviselőnk, jó a városvezetésünk, és akkor épp a helyi Fideszben történik ilyesmi a sok új, pozícióra és hatalomra éhes tag miatt, akik a 2010-es 2/3-os nyereség után léptek be, és akik a régieket kiszorítják. Azokat, akik a terhet vitték, dolgoztak a nehéz időkben, ellenzékben. Ezt szerettem volna elmondani, mert úgy gondolom, hogy egy helyi kormánypárt ügye közügy is.   

- Köszönjük, hogy hozzánk fordult, és ígérjük, hogy a jogerős döntés után visszatérünk az Ön ügyére. 
- Én is köszönöm, hogy elmondhattam.
Forrás: www.bekesiujsag.hu



Hirdetés






Hirdetés