2013. augusztus 28., szerda

Fiatalokat kérdeztünk…

… közelgő iskolakezdésről, és a nyári szünetről.

Balla István, 7. osztályos tanuló
Farkas Alexandra, a Tisza Kálmán Közoktatási Intézmény
9.osztályos tanulója.
Bregyán Arnold, 6. osztályos tanulót









Hirdetés

Fiatalokat kérdeztünk…
… közelgő iskolakezdésről, és a nyári szünetről.

Balla István
Balla István, 7. osztályos tanuló:
- Várom is, meg nem is a közelgő iskolakezdést. A nyarat, főleg ha idő és pénz engedte strandolással töltöttem a legszívesebben. De sokat sportoltam és öröm volt, hogy sokáig aludhattam.







Farkas Alexandra
Farkas Alexandra, a Tisza Kálmán Közoktatási Intézmény 9. osztályos tanulója:
- Várom, mert kíváncsi vagyok az új iskolára, osztálytársakra. A nyáron nagynénémmel és unokanővéremmel Horvátországban tudtam eltölteni egy kis időt. Összességében a nyaralás mellett bulizással telt a szünidő, és otthon lógattam a lábam.





Bregyán Arnold
Bregyán Arnold, 6. osztályos tanuló:
- Nem mondhatnám, hogy várom az iskolakezdést, jobb volt itthon. Tudtam segíteni a szüleimnek a nagyobb testvéreimmel együtt. Ha volt lehetőségünk, mentünk velük dolgozni napszámba. Így tudtunk anyagilag egy kicsit erősödni.







Hirdetés
Hirdetés